Reading is sexy ♥

Okej, så, kaosutmaningen exploderade…

Böcker (17)

Jag är överraskad att så många hoppade på kaosutmaningen. Jag hittade den av en slump på en tysk blogg och översatte den till svenska. Dessutom med vissa justeringar. Nästan två veckor senare känns det som att varenda kotte deltar i utmaningen. Helt oplanerat men ändå ganska coolt. Det är egentligen inget speciellt med utmaningen. Jag tror inte att det är det med det tyska originalet heller. Vi vinner äran och tillfällen att prata ännu mer om alla de underbara, och mindre underbara, böcker som vi läser. Och mer än så behöver vi ju faktiskt inte. Jag vet egentligen inte varför jag har sammanställt en lista med alla som deltar, men kanske så kan det vara fint att ha någon slags utgångspunkt för inspiration när vi har fått slut på idéer?

Eftersom vi snart är inne på årets andra kvartal tänkte jag inte kolla läget med utmaningen redan. Det är alldeles för tidigt. Däremot kanske 1 juli passar bättre? Då får vi återkomma med hur det ligger till med kaosutmaningen!

Om jag har räknat rätt så är det följande bloggare som deltar i utmaningen:
And then there was Beatrix

Annas Bokprat
Annikas Litteratur- och Kulturblogg
Bokdamen
Boken är Tankens Barn
Bokföring Enligt Monika
Bokmalande
Bokmärkt
Bokparadiset
Bokraden
Bokslott
Cinnamon Books
Cissigrip
C.R.M. Nilsson
Cum libris non solus
En Bok Om Dagen
Enligt O
Feministbiblioteket
Fiktiviteter
Fröken Christina
Havsdjupens sal
Jennys Bokstavliga Vardag
Kajsas Bokblogg
Lenasgodsaker
Litteraturkvalster
Lottens Bokblogg
Maria på Pocketblogg
Mimmimaries Böcker
Mirthful’s Bookblog
Mrs Westling
Ms Hisingen
Nilmas Bokhylla
Romeoandjuliet
Sannas Bokhylla
Tant Augustas Tekopp
Tidningsida
Unga Vuxna
Varför Inte Jag också?
Västmanländskans bokblogg
What You Readin?

Är det någon jag har missat? Säg till i så fall så uppdaterar jag listan!

Standard

34 reaktioner på ”Okej, så, kaosutmaningen exploderade…

  1. Hej! Jag hakar gärna på kaosutmaningen! Men vi får väl se om det där med änglar, kanske i ordets bredaste bemärkelse då… 🙂 /Sanna (sannasbokhylla.blogspot.com)

  2. Vad kul! Den här utmaningen är jag gärna med på, men nu är det redan april. Jag räknar dock från mars jag också; jag har skrivit ner allt vad jag läst så det funkar bra. 🙂 Är det okej att hoppa på utmaningen såhär lite sent?

  3. Ping: Hur går det med kaosutmaningen för er alla? | How hollow heart and full

Lämna en kommentar