Reading is sexy ♥

Läs-a-lot sommar 2015 | Dag sju

Game of Thrones (1)

Antal lästa sidor under söndagen: 130
Antal sidor lästa under spurten: Jag har valt att inte delta i några spurter.
Antal utlästa böcker: 0
Totalt antal lästa sidor: 1454

Den sista dagen på läs-a-lot sommar 2015 var något av ett antiklimax. Jag var extremt ointresserad av att läsa något alls och läste med det bara 130 sidor under hela dagen. Eftersom att jag hade läst ut The Fry Chronicles dagen innan så hann jag börja läsa en ny bok, All the Light We Cannot See av Anthony Doerr. Det är en helt fantastisk bok men jag var så grymt ointresserad av att läsa att jag var tvungen att läsa ifrån mig den. Nu då jag skriver det här har jag läst desto mer av boken och är betydligt mer intresserad av att läsa.

En sammanfattning av läs-a-lot kommer härnäst!

Standard

Kommentera

