Reading is sexy ♥

Läs-a-lot sommar 2015 | Dag sex

you_dont_understand_why_she_gets_mad_when_you_show_up_to_dinner_an_hour_late
Antal lästa sidor under lördagen: 316
Antal sidor lästa under spurten: Jag har valt att inte delta i några spurter.
Antal utlästa böcker: 1 (The Fry Chronicles av Stephen Fry)
Totalt antal lästa sidor: 1324

Lördagen var en bra läsdag och jag lyckades faktiskt läsa ut The Fry Chronicles. Det var lite att pusha det på slutet och jag orkade definitivt inte skriva en recension. Det kommer, så småningom. Det här har ju varit en sådan där bok som jag har tänkt läsa i evigheter men samtidigt skjutit på. För ett tag sedan så beställde jag den tredje delen i Frys självbiografiserie, More Fool Me, ochkände då att det började vara dags att läsa den andra delen. Den var helt okej i slutändan. Jag föredrar den första, Moab is my Washpot, framför den här om jag ska vara ärlig. Kanske är det för att jag redan har läst och sett en massa om universitetstiden. Dessutom är det mest bekanta ansikten som dyker upp i boken. Men mer om det i den kommande recensionen.

Standard

Kommentera

