Reading is sexy ♥

Läs-a-lot sommar 2015 | Dag fyra

sherlock_book_look_up

Antal lästa sidor under torsdagen: 425
Antal sidor lästa under spurten: Jag har valt att inte delta i några spurter.
Antal utlästa böcker: 1 (The Bone Season Samantha Shannon)
Totalt antal lästa sidor: 878

Det var en helt fantastisk läsdag i går. Jag läste hela 425 sidor och kunde med det både läsa ut en bok och börja på en annan. I onsdags så började jag läsa The Bone Season av Samantha Shannon men kom inte särskilt långt eftersom de första kapitlen var rätt så tunga. Då jag passerat de 50 första sidorna så fullkomligt flög jag igenom boken. Under eftermiddagen hade jag läst ut den (se länk till recensionen ovan) och kunde börja med The Fry Chronicles, den andra delen i Stephen Frys självbiografitrilogi (?). Jag hann i och för sig bara läsa typ 44-45 sidor.

Standard

Kommentera

