Reading is sexy ♥

Läs-a-lot sommar 2015 | Dag tre

2015-07-08 17.52.25

Antal lästa sidor under onsdagen: 115
Antal sidor lästa under spurten: Jag har valt att inte delta i några spurter.
Antal utlästa böcker: 0
Totalt antal lästa sidor: 453

Jag började läsa The Bone Season av Samantha Shannon i går. Den var mycket tyngre än vad jag förväntade mig. Det tog evigheter att läsa de första 50 sidorna, om jag ska vara ärlig. Handlingen är rätt så intensiv från sida ett och det är en helt ny värld med komplicerade karaktärer. Den är däremot bra och blir allt bättre. Jag läste bara 115 sidor i går men måste ändå säga att jag är rätt så nöjd då jag kunde börja på en ny bok. i dag siktar jag på att läsa en bra it av boken.

Standard

Kommentera

