Reading is sexy ♥

Läs-a-lot sommar 2015 | Dag två

2015-07-03 15.24.06

Antal lästa sidor under måndagen: 262 (sida 234 till sida 496)
Antal sidor lästa under spurten: Jag har valt att inte delta i några spurter.
Antal utlästa böcker: 1 (The Orenda av Joseph Boyden)
Totalt antal lästa sidor: 338

Dag två var något bättre än dag ett. Jag kom igång betydligt tidigare på dagen och var mer dedikerad än dagen innan. Det extremt dåliga vädret kan också ha hjälpt. Jag läste i princip hela dagen fram till ungefär fem då jag skulle på en 40-årsfest och sedan var det ju Morden i Midsomer så det blev ingen läsning efter det. Jag hann däremot läsa ut The Orenda som jag hade börjat på innan utmaningen startade. Nästa bok är Samantha Shannons The Bone Season.

 

Standard

Kommentera

