Reading is sexy ♥

Läs-a-lot sommar 2015 | Dag ett

tumblr_static_vyvzcr2yn6swcg0g4g44s0gk_640_v2

I går var första dagen av läs-a-lot och det blev inte riktigt som jag hade planerat. Jag sa att jag skulle läsa 200 sidor per dag men jag antar att jag får se på det mer som ett snitt snarare än just 200 sidor varje dag. En dag kanske jag till exempel läser en hel bok och en annan dag bara några kapitel. I går blev som sagt inte som jag hade tänkt. Jag är tyvärr inte så bra på att läsa på natten, jag gillar att sova alldeles för mycket, och valde att börja under dagen istället. Det lev mycket senare än vad jag tänkt mig och jag hann inte läsa särskilt mycket alls.

Antal lästa sidor under måndagen: 76 (sida 158 till sida 234)
Antal sidor lästa under spurten: Jag har valt att inte delta i några spurter. Det är inte riktigt min grej.
Antal utlästa böcker: 0

I dag, tisdag, har jag hittills läst desto mer och kommer nog, när dagen är slut, att ha kompenserat för måndagens dåååliga läsningsspeed. Det är och andra sidan en grymt, grymt bra bok så jag kan inte påstå att jag egentligen är missnöjd. Jag älskade varje sida.

(bildkälla)

Standard

2 thoughts on “Läs-a-lot sommar 2015 | Dag ett

Kommentera

