Reading is sexy ♥

I’m baaack…

2015-07-01 13.25.362015-06-29 15.30.252015-06-24 17.41.05

Jag är tillbaka! Sedan mars har jag tagit en (o)frivillig paus från bokbloggandet. Egentligen var det inget jag planerat utan det bara blev så att jag inte satt vid datorn och då kom ur bloggandet. Jag har däremot saknat det. Eller rättare sagt, jag har saknat att ha senkoll på vad jag läser, när jag läser och vad jag egentligen tycker om det jag läser. Jag har uppdaterat min goodreads (HÄR) men jag har inte skrivit lika långa eller lika bra recensioner som jag gjorde. Och nu känner jag att jag borde komma tillbaka till det och vad är bättre än att göra det under sommaren då jag har en lååång semester! Eftersom vi precis passerat årets andra kvartal tänkte jag skriva en sammanställning av vad jag har läst hittills under 2015.

Standard

Kommentera

