Reading is sexy ♥

Det där med att lova saker

2015/02/img_2041.jpg

Jag känner att jag har noll disciplin just nu. Jag jobbar, tränar och läser men jag bloggar inte och fattar egentligen inte varför. Det senaste inlägget är från 17 januari och trots att jag läst mycket i januari (8 böcker) har jag inte skrivit särskilt mycket. Några recensioner och några bokinköp. Det är allt.

Jag har faktiskt funderat på att bestämma vissa dagar då jag måste skriva, oavsett vad det är, så att jag kommer på banan igen. Jag tror att torsdagar och lördagar (alt. söndagar) kan vara bra dagar. På torsdagar slutar jag tidigt och på helgen är jag ju ledig.

Jag gillar fortfarande att blogga. Det är bara det att jag har mindre tid över då jag jobbar. Det är en grymt stor skillnad från då jag pluggade och hade all tid i världen. Då kunde jag både läsa och skriva när jag ville. Nu måste jag jobba och göra andra saker som är mindre roliga.

En ny #yearathon startar i dag, den gick ut på att läsa böcker från blandade genrer tror jag, och den här gången ska jag faktiskt delta. Just nu läser jag både Cirkeln och Himmelstrand så det ska nog gå bra!

Standard

Kommentera

