Reading is sexy ♥

Bokinköp under vecka två och tre

2015-01-11 11.34.30 2015-01-13 21.23.41

Jag har köpt tre böcker under vecka två och tre. Just innan bokcirkeln förra veckan hann jag sticka in i en bokaffär för att köpa Therése Söderlinds Vägen mot bålberget och Justin Cronins Flickan från ingenstans. Det är två böcker som jag länge velat läsa men aldrig tagit tag i. Jag gav nyligen bort Cronins bok i julklapp men var så himla sugen på att läsa den att jag köpte en till mig själv förra helgen. John Ajvide Lindqvists bok Himmelstrand är nästa bokcirkelsbok. Jag har hittills bara läst ungefär 25 sidor i den men jag gillar det jag har läst och är övertygad om att jag kommer att gilla resten också.

Standard

2 thoughts on “Bokinköp under vecka två och tre

Kommentera

