Reading is sexy ♥

Årets första införskaffade böcker

2015-01-06 12.18.29

Jag fick åtta Terry Pratchettböcker av Bokmalande igår. Hon hade köpt dubbletter, fast superfina inbundna upplagor, och ville nu göra sig av med de gamla. Så jag fick dem, olästa och allt, vilket alltid är roligt. Jag har aldrig läst Pratchett så det ska bli spännande att se vad jag tycker. Jag hoppas att jag gillar honom. Som ni ser är de inte i följd utan helt slumpmässiga från Discworldserien. Jag tror första är Equal Rites som är bok nummer tre och sista är A Hat Full of Sky som är bok nummer 32. Det kommer däremot att ta ett tag innan jag kan läsa böckerna eftersom jag måste lämna dem hemma hos mina föräldrar, där jag är just nu, då jag inte kan få med allt i bagaget. Jag måste också överge en annan julklapp som är för klumpig för att ta med på tåget i morgon. But we shall be reunited soon!

Standard

Kommentera

