Reading is sexy ♥

Det här med läsutmaningar 2015

Alltså, jag vet att jag redan gått med i flera utmaningar för 2015. Men det finns ändå så många fler jag skulle vilja gå med i. Som utmaningen att läsa en eller två böcker från varje kontinent. Jag har däremot inga böcker från Sydamerika eller Oceanien och inser då att jag måste låna eller köpa dessa för att få utmaningen att gå runt. Jag tror därför att jag måste vänta med den till nästa år och då satsa på den fullt ut. Det låter faktiskt ännu bättre.

Jag har sett en annan utmaning på flera andra bloggar (främst danska bloggar av någon anledning) som också ser rolig ut. Den är lite som kaosutmaningen men jag tänker ändå försöka mig på den. Jag ska trots allt försöka läsa 100 böcker i år så det är värt ett försök. Jag kan bara inte låta bli.

Reading Challenge (1)

Standard

2 thoughts on “Det här med läsutmaningar 2015

Kommentera

