Reading is sexy ♥

Årets första bok är en riktigt bra en

Dave Eggers (1)Årets första utlästa bok blev Dave Eggers kritikerhyllade A Hologram for the King. Den publicerades för två år sedan och jag kommer ihåg att nästan varenda kotte på TV pratade om boken. Jag vet inte varför men Dave Eggers har alltid skämt mig lite. Jag har hört mycket om hans författarskap, både negativ och positivt, så det var med blandade känslor jag köpte boken. Den har i alla fall ett vackert omslag om jag inte skulle gilla den. Sådan tur var så gillade jag den och en recension kommer under dagen.

Redan nu kan jag konstatera, förresten, att det här är en av de snyggaste omslagen 2015.

Standard

One thought on “Årets första bok är en riktigt bra en

  1. Pingback: A Hologram for the King av Dave Eggers (2012) | How hollow heart and full

Kommentera

