Reading is sexy ♥

Bout of books 10.0 | so far

Gif (9)Jag är fortfarande förkyld men jag har blivit betydligt bättre sedan sist. Jag hoppas på att bli frisk till helgen. Det är superdrygt att vara förkyld och nu känns det som om vi har dragit ut på detta tillräckligt, eller hur? Vi är också inne på den fjärde dagen på bout of books 10.0. Jag är inne på min tredje bok, On the Road av Jack Kerouac, och jag är rätt så nöjd med resultatet hittills. Jag har också läst Moa Martinsons Kvinnor och Äppelträd och Thomas Pynchons Inherent Vice. Martinsons bok var riktigt bra men tyvärr var Pynchons bok ingenting för mig. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska skriva en recension än eller inte. Jag har precis börjat med On the Road men hittills gillar jag den. Jag läste nyligen And the Hippos were Boiled in their Tanks så jag ser fram emot On the Road. Vi får se när jag skriver härnäst. Kanske får det bli söndag eftersom det är sista dagen på bout of books. Känns mest logiskt så.

Standard

Kommentera

