Reading is sexy ♥

Bout of Books 10.0 | Tankar

Game of Thrones (1)Jag tror att jag är sjuk. Om jag inte är det är jag i alla fall rejält förkyld. Jag har svårt att svälja, jag är varm, jag är kall, jag snorar och jag hostar. Helt perfekt med andra ord. Hur som helst har detta gjort så att jag har väldigt mycket lästid i helgen. Jag har läst en bok, Crazy Heart av Thomas Cobb, och har precis börjat på Greil Marcus Like a Rolling Stone. Hittills är den bra men det är ju också alltid intressant att läsa om Dylan.

Nästa vecka är det ännu en Bout of Books och även den här gången tänkte jag delta. Jag orkar inte riktigt kolla upp hur det gick för mig förra gången, I’m ill goddamnit, men jag planerar att läsa fyra böcker den här omgången. Jag vill inte bestämma vilka böcker jag ska läsa utan jag tänker ta det som det kommer. Om jag blir sugen på att läsa en viss bok så läser jag den. Det enda jag har bestämt på förhand är att alla böcker jag läser från måndag till söndag ska vara hyllvärmare. Eftersom jag samtidigt ska arbeta så kommer jag inte att göra några dagliga uppdateringar här på bloggen. Kanske kommer det att hända på instagram, se bilderna till höger, vi får se.

Jag kommer, hur det än blir, att skriva ett inlägg om det på söndagen då läsmaran är över!

Standard

Kommentera

