Reading is sexy ♥

And the hippos were boiled in their tanks | #blogg100

20140313-214036.jpg

Jag läste just ut Ogawas En gåtfull vänskap men känner mig alldeles för trött för att skriva en recension i kväll. Jag skjuter upp det till i morgon och går istället vidare till William S. Burroughs och Jack Kerouacs And the Hippos were Boiled in their Tanks. Jag har försökt läsa den en gång tidigare men var tvungen att lägga ifrån mig den. Jag kommer inte alls ihåg varför jag inte läste ut den men antar att det handlar om intresse. Förhoppningsvis ska det gå bättre den här gången.

Standard

Kommentera

