Reading is sexy ♥

Läser just nu | #blogg100

20140310-194403.jpg

Jag är lat och skriver från mobilen istället för att plocka upp datorn. Jag vet inte vad det är men i dag vill jag inte göra särskilt mycket alls. Jag vet inte alls hur inlägget kommer att se ut men det får vi leva med så länge.

Just nu läser jag romanen En gåtfull vänskap av Yoko Ogawa. Jag har läst ungefär hälften och gillar den hittills. Handlingen är lagom långsam men ändå behaglig och karaktärerna är alla jättemysiga. Jag vet inte riktigt var romanen är på väg, och det är svårt att gissa baserat på vad som hittills hänt, men jag tror att den slutar lika bra.

Standard

Kommentera

