Reading is sexy ♥

The Southern Vampire Mysteries so far | the GIF-edition

Jag läste just ut den sjunde boken i The Southern Vampire Mysteries, All Together Dead, och mina tankar är all over the place. Det är nog en av de starkaste böckerna hittills när det kommer till handling och karaktärsutveckling. Jag ska alldeles strax skriva ihop en recension för att avrunda min kavalkad av vampyrböcker. All Together Dead är nämligen den sista av The Southern Vampire Mysteries som jag har just nu. Men först, en sammanfattning av böckerna ett till sju i bilder:

Först handlar allt om:

True Blood (3)Men sedan, då Bill äntligen fuckar upp, handlar allt om:

True Blood (4)Samtidigt som Alcide struttar runt like nobody’s business:

True Blood (2)Och alla andra kan konstatera att:

True Blood (1)

Standard

5 thoughts on “The Southern Vampire Mysteries so far | the GIF-edition

  1. Pingback: All Together Dead av Charlaine Harris | How hollow heart and full

  2. Hahaha! Underbart ^^, Och håller med! 😉 Är sugen på att läsa resterande böcker från bok 10, eh, och äga dem…! Tror jag måste vänta med det tills jag lyckas läsa ut i alla fall hälften av mina hyllvärmare och har råd 😛

  3. Haha så himla sant! Avslutade nyligen serien! 🙂 Nu har jag tvserien att titta ikapp på, fastnade på säsong fem för ett (eller två?) år sedan.

Kommentera

