Reading is sexy ♥

“We are all dying one by one. We all smell of mortality, and we can’t wash it off.”

Siri Hustvedt (2)Jag läser sällan relationsromaner men så här i hjärtans tider måste jag ändå tipsa om den bästa jag någonsin läst. Det var en sådan där bok som jag läste ut under en timme på en parkbänk precis bredvid ICA skrattandes och gråtandes omvartannat. En sådan bok, du vet.

Jag vill tipsa om Siri Hustvedts roman Sommaren utan Män. Det är en helt underbart bra roman och min recension kan du läsa här.

Standard

2 thoughts on ““We are all dying one by one. We all smell of mortality, and we can’t wash it off.”

  1. Vad nyfiken jag blev när jag läste detta, och så vackert omslaget är.
    Surfade vidare och läste din recension också. Det låter som en bok jag vill läsa. Tack för tipset!

Kommentera

