Reading is sexy ♥

Månadssummering December 2013

Harry Martnson (1)Douglas Adams (5)Liz Coley (1)Marc Spitz (1)Ranom Riggs (1)Louisa May Alcott (1)

Harry Martinson: Naturens, havens och rymdens diktare av Karl-Olof Andersson
I stort sett menlöst av Douglas Adams
Berövad av Liz Coley
Jagger: Mannen, Myten, Musiken av Marc Spitz
Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children av Ransom Riggs
Little Women av Louise May Alcott

Jag har uppenbarligen ingen koll på vad eller hur mycket jag läser. Jag trodde att jag i princip inte hade läst något under december månad och att jag endast skulle hamna över novembers bottenrekord med en bok och ett seriealbum. Det var ju helt fel. Jag läste sex böcker i december. Två av dessa var biografier, en klassiker, en samtida YA och två sci-fi/fantasi-liknande romaner. YAY! Det är en ordentlig blandning med både bra och mindre bra böcker. Månadens favoriter är Berövad och Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children. Månadens sämsta läsning är I Stort Sett Menlöst. Fyra av dessa böcker var hyllvärmare vilket gjorde att jag också klarade projekt kill hyllvärmare och kunde bocka av en författare i boktolvan.

Standard

2 thoughts on “Månadssummering December 2013

Kommentera

