Reading is sexy ♥

Top Ten Tuesday: Books I Hope Santa Brings

Jag får aldrig böcker i julklapp eftersom min familj tycker att jag köper för många böcker. Personligen förstår jag dem inte alls men jag antar att vissa personer är lagda åt det hållet. Om jag däremot, mot förmodan, skulle få böcker av jultomten skulle jag önska dessa:

Böcker (1)1 | The Ocean at the End of the Lane av Neil Gaiman
2 | The Kane Chronicles av Rick Riordan
3 | Moab is my Washpot av Stephen Fry
4 | Shakespeare av Bill Bryson
5 | The Magic Toyshop av Angela Carter
6 | The Monstrumologist av Rick Yancey
7 | The Lord of the Ring trilogy 50th anniversary edition av J.R.R. Tolkien
8 | Missed Periods and Other Grammar Scares av Jenny Baranick
9 | His Dark Materials av Philip Pullman
10 | Stephen Fry in America av Stephen Fry

Standard

2 thoughts on “Top Ten Tuesday: Books I Hope Santa Brings

Kommentera

