Reading is sexy ♥

I Stort Sett Menlös av Douglas Adams (1992)

Douglas Adams (5)För en vecka sedan läste jag ut den näst sista delen i Douglas Adams Liftarens Guide till Galaxen. Eller den sista om man inte vill räkna Eoin Colfers Och En Grej Till. Det är väl en smaksak antar jag. Personligen kommer jag att räkna den eftersom jag inte gillade I Stort Sett Menlöst. Den var allt för komplicerad och faktiskt rätt så platt då det kom till kritan. Jag gillade temat med multiuniversum och hur Adams lekte med Tid och Rum. Utöver det var det inte mycket jag gillade med boken, tyvärr…

Standard

3 thoughts on “I Stort Sett Menlös av Douglas Adams (1992)

  1. Det var så himla länge sedan jag läste den här trilogin (om man nu kan kalla den det) så jag måste nog ge mig på en omläsning, då tyckte jag nämligen att den var så tung att jag knappt kom igenom den men jag antar att den var lite för avancerad för mig i trettonårsåldern eller vad jag nu kan ha varit 😉

  2. Pingback: Månadssummering December 2013 | How hollow heart and full

Kommentera

