Reading is sexy ♥

Jag är tillbaka ♥

2013-09-16 12.43.17Jag är tillbaka här på howhollowheartandfull. Jag vet, jag kunde inte hålla mig borta trots allt. Att aldrig riktigt vara nöjd är en otroligt irriterande egenskap jag har. Trots att det främst handlar om sådant som bloggar och andra liknande forum är det inte mindre irriterande för det. Snarare tvärtom då jag är perfektionist i helt fel situationer. Jag fick till exempel aldrig riktigt till sido- eller bildlayouten och kunde heller aldrig sluta leta efter sätt att fixa det. Till slut tröttnade jag och beslutade mig för att återvända till howhollowheartandfull där jag hör hemma.

Om ni inte följde med mig till den nya bloggen så kan jag berätta att det inte hände så mycket där. Jag läste lite böcker, deltog i några utmaningar och visade upp nyköpta böcker. För att underlätta arbetet för både er och mig så har jag överfört alla recensioner jag skrev. Ni hittar dem här eller här. Jag har även överfört de inläggen jag skrev om nyköpta böcker. Allt annat finns kvar på den ny-gamla bloggen.

På gång just nu är en recension på Mikael Niemis Kyrkdjävulen och Lemony Snickets The Vile Village. Jag har även ett nytt i bokhyllan-inlägg planerat. Stay tuned…

Standard

One thought on “Jag är tillbaka ♥

Kommentera

