Reading is sexy ♥

Nytt i bokhyllan (3)

Nytt i bokhyllan (3)
Som jag skrev i det förra inlägget så har jag köpt en hel del böcker på second hand sedan jag flyttade till Ljusdal. Hela den här högen med böcker kostade mig bara fem kronor. Det är sinnessjukt om ni frågar mig. Jag kan fortfarande inte fatta det faktiskt. Det är liksom inte okända eller dåliga författare vi pratar om. Men jag ska inte klaga. Jag fick trots allt sex jättefina och, förhoppningsvis, bra böcker

Högen består av:

Spionen som kom in från kylan av John le Carré
Skärkarlsliv av August Strindberg
Chock! av Michael Crichton
Liv bland vildarna/Mina små demoner av Shirley Jackson
Män är från Mars, kvinnor är från Venus av John Gray
Kapten Nemos bibliotek av P.O. Enquist

Standard

Kommentera

