Reading is sexy ♥

Nytt i bokhyllan (2)

Nytt i bokhyllan (2)

Jag fick hem ett packet från Adlibris för några dagar sedan. Jag hade beställt fyra böcker i Lemony Snickets A Series of Unortunate Events (bok 7-10), Dodie Smiths The Hundred and One Dalmatians och Neil Gaimans Coraline and Other Stories. Jag är fruktansvärt sugen på att börja läsa alla böcker på en och samma gång men inser att det är både dumt och omöjligt. Jag tror att jag ska börja med en kort novell ur Coraline and Other Stories för att sedan läsa Susan Hills The Man in the Picture: A Ghost Story, som jag redan lovat. Jag funderar på att på allvar börja med utmaningen en novell i veckan, kanske är Gaiman en bra författare att inleda utmaningen med?

Standard

Kommentera

