Reading is sexy ♥

Utrensning och vårstädning

Gif (5)

Jag vårstädar i etapper i helgen. Jag är alldeles för lat för effektiv städning. I dag har jag bland annat organiserat, vikt och plockat. I morgon blir det till att (blöt-) damma och dammsuga. Jag har även slängt kläder jag inte använder och packat ner 27 böcker jag antingen har läst men inte gillar eller böcker jag aldrig kommer att läsa. Det känns himla skönt måste jag säga. Jag hade några böcker som jag hade börjat hata och kände att det inte var särskilt hälsosamt. Och helt plötsligt har jag bara 104 olästa böcker i bokhyllan. Så kan det gå. Fortsättning följer…

Standard

One thought on “Utrensning och vårstädning

  1. Pingback: Månadsrapport för april 2013 | How hollow heart and full

Kommentera

