Reading is sexy ♥

Vad jag ska göra i påsk

Random (13)

Det är fredag och det betyder bokbloggsjerka. Denna helg undrar Annika vad vi ska göra i påsk. Det blir en lugn påsk för min del och jag ska egentligen inte göra så mycket alls. I morgon blir det påsklunch och påskmiddag tillsammans med familjen och farmor och farfar. Vi ska även fira min lillebrors 21-årsdag och min examen. Jag hörde att det både skulle bli tårta och champagne så det låter ju inte allt för dåligt, måste jag säga. På söndag blir det middag med andra släktingar som är på besök från Stockholmstrakten. Annars tänkte jag ta det lugnt framför datorn, se på film och läsa. Jag började på den tredje boken om de olycksaliga syskonen Baudelaire, The Wide Window, i går och tänke även försöka läsa den fjärde boken, The Miserable Mill, innan helgen är slut. Jag ska även försöka klämma in en novell eller två apropå det där novellprojektet jag skrev om tidigare. Så det blir nog en skön helg, tror jag.

Standard

18 thoughts on “Vad jag ska göra i påsk

Kommentera

