Reading is sexy ♥

Läsning under påsken

Lemony Snicket (3)Lemony Snicket (4)

Påsken är äntligen här och det betyder lång helg med god mat och vackert väder. Det är nog en av mina favorithögtider och jag får helt enkelt vårkänslor av hela helgen. Jag hade tänkt ta tillfället i akt och läsa några böcker under den helgen. Just nu ser det ut att bli den tredje och fjärde delen i Lemony Snickets A Series of Unfortunate Events och kanske någon novell ur R.L. Stevensons Dr Jekyll & Mr Hyde & The Merry Men and Other Tales and Fables. Jag har redan börjat på Snickets The Wide Window, bok tre i ordningen, och efter bara några sidor kan jag redan konstatera att boken är betydligt mörkare än de andra två. Dun dun dun dun!

Standard

5 thoughts on “Läsning under påsken

  1. Pingback: Vad jag ska göra i påsk | How hollow heart and full

Kommentera

