Reading is sexy ♥

Hipster-depressionen är över

Gif (1)

Jag har ingen hipster-depression längre. Den passerade lika snabbt som den smugit sig fram. Jag fick ett kortare vikariat på några dagar vilket hjälpte oerhört. Det var å ena sidan ett ganska jobbigt vikariat men och andra sidan behöver jag pengarna mer. Jag ska nämligen till Stockholm den första helgen i april, och till London helgen efter, och behöver med det alla vikariat jag kan få tag på. Läslusten har däremot inte kommit tillbaka. Jag är ungefär lika ointresserad av att plocka upp en bok nu som för några dagar sedan. Förhoppningsvis kommer läslusten tillbaka i helgen. Och blogglusten med.

Standard

Kommentera

