Reading is sexy ♥

Bokbyte?

Jag har ett antal böcker som jag inte är så intresserad av att äga längre. Två tar jag läst, några har jag fått och några har jag köpt men tappat intresset för. Det är säkert jättebra böcker för någon därute men jag är inte en av dem. I nuläget är det 8 böcker. Jag bor i mellersta Norrland och kan gärna skicka böckerna på posten om du bor någon annanstans.

  • Peter Anghelides – Torchwood: Another Life
    (ISBN: 978-1-84607469-1)
  • Anna Bovaller – Svinajakten
    (ISBN: 978-91-1-303264-1)
  • Robert Greenberger – Hellboy 2: The Golden Army
    (ISBN: 978-1-59307-954-3)
  • Jan Guillou – Ondskan
    (ISBN: 91-642-0051-5)
  • Sharon Lawrence – Jimi Hendrix: The Man, The Magic, The Truth
    (ISBN: 0-330-43353-9)
  • Liza Marklund – Gömda
    (ISBN: 978-91-86067-06-9)
  • Liza Marklund – En plats i solen
    (ISBN: 978-91-642-0310-6)
  • Neil Strauss m.fl. – The Dirt
    (ISBN: 978-91-85625-82-6)

Känner du för att ta hand om någon/några av dessa böcker gratis? Eller kanske byta mot en bok du själv vill bli av med? Kommentera i så fall med vilken bok du är intresserad av och hur jag bäst kontaktar dig!

Standard

2 thoughts on “Bokbyte?

  1. Tjosan!
    Dessvärre ingen här som lockar men du kan få de där båda böckerna ändå mot att du betalar portot (450g, skrymmande=8 frimärken, tror jag). Släng iväg ett mejl med din adress om du är intresserad :]

Kommentera

