Reading is sexy ♥

Julklappar

Marc Spitz (1)

Det var länge sedan jag fick en bok i julklapp. Mina föräldrar tycker nog att jag har för många böcker som jag inte har läst. I år fick jag däremot två bokrelaterade julklappar. Av min bror fick jag Marc Spitz Jagger: mannen, myten, musiken [adlibris]. Det är en passande julklapp eftersom jag själv hade tänkt köpa boken. Jag läste en recension och blev riktigt intresserad av den men tänkte vänta ett tag med att köpa den. Det är en jättebra julklapp med andra ord. Jag hittade ingen bild på den svenska översättningen som inte såg konstig ut så jag länkar den och visar originalomslaget istället. Av mina föräldrar fick jag läsplattan iRiver Story HD [CDON]. Jag är lite ovan med hur läsplattor fungerar men hittills har det gått bra. Jag har några böcker på den redan. Efter att jag har läst The Five Orange Pips and Other Cases så tänkte jag läsa Herland av Charlotte Perkins Gilman [Goodreads] på den.

Standard

2 thoughts on “Julklappar

Kommentera

