Reading is sexy ♥

They’re taking the hobbits to Isengard

The Hobbit (1)

Vid 17:30 ska jag se The Hobbit i 3D. Det kommer att bli awesome nanting. Jag har försökt att inte läsa för mycket om vad andra tycker för att undvika spoilers. Det enda jag har sett hittills är 3-4 trailers på TV och Youtube. Det enda jag har läst är en intervju om Martin Freemans karriär. Och så råkade jag se lokaltidningens betyg. Annars har jag försökt att undvika diskussioner, recensioner och annat.

Standard

3 thoughts on “They’re taking the hobbits to Isengard

Kommentera

