Reading is sexy ♥

Sökord

Titta på det här Nike. Tre personer har hamnat på min blogg för att de sökt ditt namn. Känns inte det spännande och random. Och coolt att människor söker på ditt namn – antingen har du slagit igenom som bokbloggare eller översättare. Men antagligen båda. Förutom det så är jag fasligt stolt över att min blogg har associerats med Strindberg minst nio gånger. Och dessutom associerats med Hemingway och Sam J. Lundwall. Om de får ett uppsving i försäljningen tänker jag ta på mig all ära.

Standard

7 thoughts on “Sökord

  1. Tufft! Känner mig lite smickrad och väldigt olustigt till mods 😉

    Att tag fungerade min bloggstatistik som mätare på hur många högstadieelever som fick läsa Linas kvällsbok i skolan. Fick monstermånga träffar på min (högst oinspirerade och mycket korta) recension av boken, typ en gång per termin i två års tid. Men nu läser de visst inte den längre.

  2. Lol, bildgooglade precis mitt namn. …Förra året skrev DN en artikel om att man ska ”kontrollera bilden av sig själv på internet” genom att själv ge den en innebörd. Kan väl konstatera att jag lyckats med det, när allt som dyker upp är bilder på böcker jag översatt eller recenserat – eller random bilder från bokbloggar jag kommenterat!

  3. Lolololol! Googlade precis ”olustigt till mods” eftersom jag var osäker på om man skrev så eller ”olustig till mods” utan t:et. Ditt blogginlägg var FÖRSTA träffen på Google 😛

    PS: Det heter olustig till mods.

Kommentera

