Reading is sexy ♥

Det eviga livet av Sam J. Lundwall

Jag lider av en jobbig kombination av stress och förkylning. Jag är superhängig just nu. Förhoppningsvis går det över snabbt. Jag går och skjuter på en recension av Sam J. Lundwalls Det Eviga Livet och antar att en recension, för första gången, få utebli. Just nu orkar jag inte skriva något längre utan ger den 5/7 i betyg. Det är en science fiction-antologi med nio noveller som handlar om det odödliga livet. Jag rekommenderar speciellt Mary Shelleys och H.P. Lovecrafts noveller. De var grymma.

Standard

2 thoughts on “Det eviga livet av Sam J. Lundwall

  1. Pingback: Lägesrapport | I find your crippling awkwardness extremely arousing

  2. Pingback: Månadsrapport för oktober 2012 | I find your crippling awkwardness extremely arousing

Kommentera

