Reading is sexy ♥

Bond, Jamesch Bond

Medan andra går på bokmässan så jobbar jag. I fredags hade jag fyra lektioner i svenska och engelska. På måndag blir det helt andra bullar. Jag hörde ett rykte om att jag skulle ha spanska hela dagen. Känns lite halvjobbigt med tanke på att jag inte kan ett ord spanska och att jag tekniskt sett inte gått med på det. THANK GOD så får jag betalt.

Jag får trösta mig med ett pågående Bond-maraton. Jag började med Dr No i går och fortsätter med From Russia With Love i dag. Jag kan fortfarande inte släppa att det är vodka martini han dricker och inte dry martini. Det känns allt för tacky liksom.

Standard

Kommentera

