Reading is sexy ♥

Wait, what?

I dag läste jag ett inlägg där författaren pratade om de mest konstiga söktermer folk har använt för att ta sig till hennes sida. Det var en hel lista med knasigheter vilket fick mig att fundera på hur min egen lista ser ut. 90% var helt legitima sökord – men vissa var riktiga ”wait, what?”

Vid årsskiftet raderade jag alla tidigare inlägg eftersom jag tänkte börja om, i samma blogg, med det nya året. Därför är vissa av söktermerna från min förra blogg. Nummer 6 nedan handlar troligtvis om en dokumentär jag skrev ganska mycket om, Hellre en ko i EU än en bonde i Indien, men man vet ju aldrig ^^ Med urvalet ”all time” knåpade jag ihop en top 10 utan egentlig ordning:

1. freudiansk felsägning
2. roliga sms iphone
3. roliga stavfel
4. smashing gif
5. 3 huvuden harry potter
6. 200000 själv mord i indien
7. sägs ibland berusad var i
8. the boat that rocked harry potter
9. tant julia och författaren recension svd
10. ”marcus birro” sköka -fnask -hora

Standard

5 thoughts on “Wait, what?

  1. Pingback: Wait, what: part 2 | How hollow heart and full

Kommentera

