Reading is sexy ♥

And I also spy with my little eye

En annan insikt jag har gjord angående Game of Thrones är att skådespelaren Natalia Tena som spelar Nymphadora Tonks i Harry Potter också spelar Osha i Game of Thrones. Starstruck nanting! Egentligen är väl Game of Thrones fylld med kända skådespelare men det finns vissa som jag, av någon anledning, inte kan koppla till något annat förrän säsongen är slut. Osha är uppenbarligen en sådan karaktär. Jag tyckte att det var något bekant med henne men kunde inte säga varför. Efter djup forskning på IMDB kände jag mig dum.

Osha FTW!

Standard

2 thoughts on “And I also spy with my little eye

Kommentera

