Reading is sexy ♥

Vackra människor vi gillar #3

Bildkälla

Jag är fortfarande sjuk. Eftersom man inte kan vara hemma i evigheter och fortfarande behålla sitt jobb var jag tvungen att stiga upp i ottan, som en anständig människa, i måndags. Eftersom jag fortfarande kände mig sjuk igår bestämde jag mig för att vara hemma idag. Jag hostar som om jag har TBC, eller liknande. Förhoppningsvis kommer hostan att försvinna någon gång ¬¬ I nuläget känns det däremot osannolikt.

In the meantime hänger jag på internet och lyssnar på musik från 1990-talet. Jag hittade en bild på Harry Lloyd som spelar (spelade) Viserys Targaryen i Game of Thrones. Damn. Utan den superläskiga peruken ser han ut som en faktiskt människa. En snygg människa. Det slog mig med denna bild att det var länge sedan som jag hade ett Vackra människor vi gillar-inlägg. Innan jag rensade bloggen vid årsskiftet gjorde jag sådana inlägg lite titt som tätt.

Saker jag hittade på WordPress: Toilet Paper: A HistoryLetter to ParentsThe Confessions of a Linguist.

Standard

4 thoughts on “Vackra människor vi gillar #3

Kommentera

