Reading is sexy ♥

Day 05: A book that makes you happy

Det var länge sedan som jag gjorde ett 30 days of books-inlägg. En bok som gör mig glad är Stolthet och Fördom. Det var en av de första klassikerna som jag läste och är än idag en av mina favoritböcker. Jag kan inte riktigt bestämma mig för varför jag blir glad av den. Jag bara blir det. Jag älskar karaktärerna, språket, miljön..allt tror jag..Jane Austens böcker i allmänhet får mig att må bra ^^

Standard

One thought on “Day 05: A book that makes you happy

  1. Pingback: Day 10: Favorite classic book | How hollow heart and full

Kommentera

