Reading is sexy ♥

I spy with my little eye

Det här inlägget kan nog klassas som ”Realisations which will, inevitability, make me late to the party”. Jag tittade på Batman Begins igår (det är viktigt att ladda) och insåg att den lilla pojken som Rachel Dawes räddar mot slutet av filmen (se övre bilden) är samma person som spelar Joffrey Baratheon i Game of Thrones (se nedre bilden). Han heter tydligen Jack Gleeson och är 20 år o__O Han ser ut som typ 14. När han var med i Batman Begins (än en gång, titta på den övre bilden) var han alltså 13 år eftersom filmen är från 2005. Haha.

Standard

4 thoughts on “I spy with my little eye

  1. Ahahahaha, han är tjugo och ser ut sådär xD Tycker om möjligt ännu mer synd om honom nu (det vedervärdiga lilla aset). Fatta att se ut som honom och ha hans röst. Vid tjugo års ålder. Så oändligt tragiskt!

    Ska också se om de två första Batman-filmerna ^_^

    • Det måste vara jättesvårt som kille. Han är tydligen 1.70 (enligt IMdB) så han har ju något som fungerar för honom i alla fall. Och efter att ha googlat honom (Jack Gleeson heter han btw) så kan jag konstatera att han ser betydligt mer sympatisk ut annars än i GoT..

  2. SHIT! Det hade jag inte fattat. Det gör honom till en bra skådis, dock. Efter GoT var jag nästan övertygad om att själva skådisen måste vara genomond för att spela så hemsk. Men tji fick jag.

    • Haha XD Jag kände samma sak. Den lilla skiten genomhatade jag under hela första säsongen men efter att ha insett vem det är kan jag inte låta bli att bli imponerad. Jag tror att snubben kan blir riktigt grym då han blir äldre. Han gör en enorm insatts i GoT.

Kommentera

