Reading is sexy ♥

Pundare och prostituerade

Jag fick ett infall och lånade en e-ljudbok från det lokala biblioteket. Det har varit så uselt väder med regn, åska och hagel att jag blev sugen på en deckare. Jag hittade Box 21 på Elib.Jag har sett boken i bokaffärer och på bokbloggar och tänkte nu försöka mig på den också. Jag har bara lyssnat på 1 timme och 30 minuter av de dryga 11 timmarna men hittills är den jättebra. Karaktärerna är grymt tragiska men välskrivna. Det är Shanti Roney som läser boken. Han har en passande röst för ljudböcker. Den är lugn och samlad liksom. Återkommer med den slutliga bedömningen/recensionen.

Standard

3 thoughts on “Pundare och prostituerade

Kommentera

