Reading is sexy ♥

Day 02: A book that you’ve read more than 3 times

Day 02 – A book that you’ve read more than 3 times
Jag kommer ihåg att jag svarade exakt samma sak förra gången jag försökte mig på denna utmaning. Det tänker jag inte bry mig om – utan svara samma sak igen. Margit Sandemos serie Sagan om Isfolket är den serie som jag läst flest gånger. Däri är väl Trollbunden, Häxjakten, Avgrunden och Längtan de fyra böcker jag läst flest gånger. Trots att det är borderline tantsnusk är det en otroligt gripande serie med många grymma karaktärer.

Förresten, se det här coola släktträdet som någon på internet gjort. Mycket coolt ^^

Standard

3 thoughts on “Day 02: A book that you’ve read more than 3 times

  1. Pingback: Dag tre: din favoritserie | I find your crippling awkwardness extremely arousing

Kommentera

