Reading is sexy ♥

Day 01: Best book you read last year

Day 01 – Best book you read last year
Jag läste få böcker förra året. Jag hade en seriös dry spell under typ hela året men vet inte riktigt varför. Det bara blev så. Jag kommer inte riktigt ihåg vilken den bästa boken jag läste var men en som var oväntat bra (och en av mina favoriter) är Jonathan Safran Foers Eating Animals. Jag är inte mycket för den här typen av böcker men läser dem från gång till gång. Safran Foer diskuterar många viktiga och intressanta frågor på ett hanterbart sätt. Det är inte svårt att förstå eller hänga med. Dessutom var sidorna om hans mormor/farmor oerhört gripande.

Standard

4 thoughts on “Day 01: Best book you read last year

Kommentera

