Reading is sexy ♥

En liten enkät

Vad läser du just nu?
Jag läser ”Förbannad är jag ganska ofta: samtal med Berit Ås” av Ami Lönnroth.

Bokens första mening
”Jag minns det som igår fastän det nu har gått mer än trettio år sen det hände.”

Hur fick du tag på boken (köpt/lånat, etc)?
Köpt förra året på en bokrea. Jag fick för mig att jag skulle äga mer inbundet då min bokhylla består av ungefär 97% pocket.

Vad tycker du så här långt?
Boken är hur bra som helst. Bra skriven, trots att genren som liknar en slags intervju-biografi, är helt ovan för mig. Berit Ås växer allt mer framför mina ögon. Hon är en otroligt grym och stark kvinna som inspirerar.

Vad tänker du läsa sedan?
Jag vet inte riktigt. Jag borde läsa något som jag redan har i bokhyllan. Jag känner att jag måste minska på den delen av bokhyllan.

Standard

Kommentera

