Reading is sexy ♥

Jag vill bli av med böcker

I några gamla flyttlådor (packa upp flyttlådor? Måste jag det?) hittade jag en massa böcker jag inte ville ha. Några har jag läst och tröttnat på. Andra har jag fått och är helt ointresserad av att läsa. Deckare. Urgh. Då kom jag på att Parslibris existerar. Det känns som år sedan jag var inne på sidan. Nu har jag i alla fall lagt upp 10 böcker (!) där. Om ni är intresserade så heter jag Howhollowheartandfull.

Jag passade även på att be om ett gäng böcker. Naaajs ^^ Inte för att jag har plats – men ändå!

Fr. v. Marguerite Duras De Små Hästarna i Tarquinia, August Strindbergs Inferno, Jon le Carrés En Eftersökt Man, Agatha Christies Tio Små Negerpojkar och slutligen diktsamlingen Kärlek och Uppror: 210 för unga människor.

Jag har ingen aning hur framsidorna ser ut  – utan googlade titlarna helt enkelt. Jag fick ett mejl tidigare idag där det stod att jag skulle få Kärlek och Uppror. Det längtar jag efter.

Standard

One thought on “Jag vill bli av med böcker

  1. Pingback: Jag har fått två böcker med posten! | I find your crippling awkwardness extremely arousing

Kommentera

