Reading is sexy ♥

”Min pojkväns barn är min syster”

Veckans mest mysiga nyhet står Metro för. Det är en kvinna i CA som åtalats för att haft sex med en minderårig pojke. Kvinnan har haft ett förhållande med sin dotters 16-åriga pojkvän under en längre tid. När pojkens föräldrar var borta brukade hon lite lägligt komma och hälsa på pojken. Nu är hon gravid. Eftersom pojken är minderårig riskerar mamman att dömas till sju års fängelse. Najs om något. Det är en så bisarr historia att jag inte vet vad jag ska säga. Urgh o.O

Standard

4 thoughts on “”Min pojkväns barn är min syster”

Kommentera

