Reading is sexy ♥

Of all the times you screwed me over

Nu är min allra sista praktik avklarad. Nu är det bara gammalt hederligt plugg som gäller fram till slutet av maj. Sedan tar jag sommarlov. Efter sommarlovet börjar min allra sista universitetstermin. Det är tänkt att jag ska skriva ett examensarbete på 30 hp. Jag har däremot inga idéer på vad jag ska skriva om. Eftersom jag ska bli lärare ska det handla om skolväsendet och specifikt engelska eftersom det är ett av mina ämnen. Kom gärna med förslag! I det här stadiet uppskattar jag alla tips.

In the meantime, brorsan tipsade om en cover på Gotyes ”Somebody that I Used to Know”. Gruppen heter Pentatonix och har, som jag förstår det, varit med i en amerikanskt tävling på TV. Att döma av deras talang tror jag att de vann. Jävlar vilken grym låt.

Standard

Kommentera

